Tid til trening

Nå er det sommerferie, og det er veldig deilig. Vite det at det ikke er noe stress på 2 mnd! Dessuten er jeg ferdig på skolen, og skal begynne som lærling til høsten - noe jeg ser veldig frem til! Samtidig tjene penger! Da blir det mye nytt og fint trenigstøy :- D

Har satt meg som mål å trene minst 4 dager i uka i sommer, prøve å ikke ha for stort press på å måtte trene hver dag. Da har jeg i stedet som mål å trene noen øvelser, gå en tur eller i hvertfall være i aktivitet litt i løpet av dagen. Skal jeg på stranda en dag feks, så få til å svømme en del!

I dag trente jeg 40 min cardio, gikk 10 min på mølla, så gikk jeg 30 min på ellipse maskinen, brukte weightloss program, level 2! Så trente jeg ca 20 min styrke :- )


Deilig sår på kneet etter å ha syklet av!



Ingen kommentarer

Dagens trening

I dag gikk jeg en halvtime på mølla (400 kcal), så tok jeg 15x3 squats med kettlebell, noen øvelser for armer og rygg! Ganske fornøyd med dagens økt :- )





Ingen kommentarer

Litt tanker

Har ikke blogget på en stund igjen nå, vet ikke helt hvorfor. Treningnen har gått veldig bra, har trent masse! Var på trening i stad, gikk en halvtime på elipsemaskinen, forbrente litt over 400 kcal! Ikke det at det er det jeg tenker på lenger. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg driver med lenger, hva jeg vil, hva målet mitt er, eller hva jeg skal trene. Jeg bare gjør noe, og det er effektivt og bra det jeg gjør, men det er helt uten mål og mening. 

Hele forrige uke forberedte jeg meg på coopertesten vi skulle ha på mandag. Jeg løp hver dag i 12 minutter på 10-11 km/t. Jeg har aldri i livet kjent hvordan skuffelse virkelig kjennes ut, før da. Jeg gjorde det mye dårligere enn i høst, og det svei så sinnsykt. Jeg trente ikke bare den uka for å forberede meg på cooper'n. Jeg har helt siden jul løpt regelmessig for å få bedre kondis, og jeg har gitt mye for å gjøre det bra på testene vi skal ha - også gjør jeg det så dårlig. Fikk 5 sist gang, 4 nå. Var 50 m unna 5'ern, men alikevel. Jeg hadde så store forventninger til meg selv. 

I alle fall, jeg skal sette meg ned denne gangen, ikke bare si det - å sette meg noen realistiske mål og legge planer for trening, planlegge ordentlig og ha et program jeg følger. Jeg er egentlig helt utslitt av dette. Jeg tenkte at etter jeg har gått ned det jeg ønsker, så kan trening bare være gøy og jeg trenger ikke ta det så sykt seriøst, men, det er faktisk værre nå enn da målet var å gå ned i vekt. Nå er jo målet å se bra ut, og det er så sykt vanskelig. Beina mine har blitt store igjen, mye pga styrketrening, men også fordi det gikk til helvette med mat osv. 

Men, jeg gir meg jo ikke. Jeg får stadig inspirajson og motivasjon, jeg greier det jeg vil! Det har jeg jo bevist meg selv :- ) I første omgang nå blir i alle fall målet å gå ned noen nye kg! Dessverre........






2 kommentarer

<" width="200"


Her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din handler om.



hits