Tid til trening

N er det sommerferie, og det er veldig deilig. Vite det at det ikke er noe stress p 2 mnd! Dessuten er jeg ferdig p skolen, og skal begynne som lrling til hsten - noe jeg ser veldig frem til! Samtidig tjene penger! Da blir det mye nytt og fint trenigsty :- D

Har satt meg som ml trene minst 4 dager i uka i sommer, prve ikke ha for stort press p mtte trene hver dag. Da har jeg i stedet som ml trene noen velser, g en tur eller i hvertfall vre i aktivitet litt i lpet av dagen. Skal jeg p stranda en dag feks, s f til svmme en del!

I dag trente jeg 40 min cardio, gikk 10 min p mlla, s gikk jeg 30 min p ellipse maskinen, brukte weightloss program, level 2! S trente jeg ca 20 min styrke :- )


Deilig sr p kneet etter ha syklet av!



Ingen kommentarer

Dagens trening

I dag gikk jeg en halvtime p mlla (400 kcal), s tok jeg 15x3 squats med kettlebell, noen velser for armer og rygg! Ganske fornyd med dagens kt :- )





Ingen kommentarer

Litt tanker

Har ikke blogget p en stund igjen n, vet ikke helt hvorfor. Treningnen har gtt veldig bra, har trent masse! Var p trening i stad, gikk en halvtime p elipsemaskinen, forbrente litt over 400 kcal! Ikke det at det er det jeg tenker p lenger. Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg driver med lenger, hva jeg vil, hva mlet mitt er, eller hva jeg skal trene. Jeg bare gjr noe, og det er effektivt og bra det jeg gjr, men det er helt uten ml og mening.

Hele forrige uke forberedte jeg meg p coopertesten vi skulle ha p mandag. Jeg lp hver dag i 12 minutter p 10-11 km/t. Jeg har aldri i livet kjent hvordan skuffelse virkelig kjennes ut, fr da. Jeg gjorde det mye drligere enn i hst, og det svei s sinnsykt. Jeg trente ikke bare den uka for forberede meg p cooper'n. Jeg har helt siden jul lpt regelmessig for f bedre kondis, og jeg har gitt mye for gjre det bra p testene vi skal ha - ogs gjr jeg det s drlig. Fikk 5 sist gang, 4 n. Var 50 m unna 5'ern, men alikevel. Jeg hadde s store forventninger til meg selv.

I alle fall, jeg skal sette meg ned denne gangen, ikke bare si det - sette meg noen realistiske ml og legge planer for trening, planlegge ordentlig og ha et program jeg flger. Jeg er egentlig helt utslitt av dette. Jeg tenkte at etter jeg har gtt ned det jeg nsker, s kan trening bare vre gy og jeg trenger ikke ta det s sykt serist, men, det er faktisk vrre n enn da mlet var g ned i vekt. N er jo mlet se bra ut, og det er s sykt vanskelig. Beina mine har blitt store igjen, mye pga styrketrening, men ogs fordi det gikk til helvette med mat osv.

Men, jeg gir meg jo ikke. Jeg fr stadig inspirajson og motivasjon, jeg greier det jeg vil! Det har jeg jo bevist meg selv :- ) I frste omgang n blir i alle fall mlet g ned noen nye kg! Dessverre........






2 kommentarer

<" width="200"


Her kan du skrive litt om deg selv og hva bloggen din handler om.



hits